Food and the city

image463image464image465
image466image467image468

Kvällen igår hos Natalie var rolig! Vi åt för mycket som vanligt, och klagade på hur mätta vi var samtidigt som vi fortsatte proppa i oss mer haha. Thats us! ;) Måste bara säga att Natalies systers dotter, Julia, är bland det gulligaste som finns! Skit sööööt! Natalie bli inte förvånad om jag kidnappar henne lite hihi ;P

Idag har jag bara tagit det lugnt. Var på stan en sväng för att hämta ut tågbiljetterna till imorn och sen skulle jag handla några saker som jag lovat att fixa till min bror. Bla fick jag handla en 2 meter lång geckoödla i typ plast elr nåt från Saffran som han ska ha som väggprydnan där nere i Ggb. Ni kan ju gissa hur folk kollade på mig när jag bar hem den under armen haha ;)

Jag, Faisa och Madde drog till Fröslunda Pizzeria nu på kvällen där vi åt och satt o babblade massa skit i nästan två timmar. Men drog hem efter det eftersom jag måste upp riktigt tidigt imorn. Och då menar jag tidigt! Mitt tåg till Växjö går nämligen kl 06.09 härifrån så jag måste gå upp senast halv 6! :| I knooow, jag som brukar somna vid halv 5 - 5 annars om nätterna måste nu gå upp då haha. Men men hellre att gå upp tidigt och komma fram tidigt så man får mer tid med syrran i Växjö! Bara att sova på tåget, det tar ju trots allt nästan 4 timmar att åka dit och sen lär jag väl sova en stund när jag kommer fram eftersom syrran ändå är i skolan så. Ska bli riktigt kul att komma iväg lite och man vet aldrig vad vi hittar på ;)



Update:
Fan glömde nästan bort att det var Halloween idag! Vi som hade planerat lite Halloween fest och skulle klätt ut oss och gått ut o skrämt folk och kört Bus eller Godis o allt haha! Vi säger så varje år men blir inget av det. Idag var alla för sega för att orka klä ut sig så vi får köra stenhårt på nästa år istället!

Kommentarer
Postat av: MADDE

HAHAH! tjockis 4-life *rysk dialekt* =P

Postat av: emelie

haha den ödlan vill jag se!

2007-10-31 @ 23:34:01
URL: http://chezemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback