Bullens dag!

image409image410image412

Dvs, MIN dag idag! :D Yeeeey för mig! Roligt nog har många sagt Grattis haha. Ett bevis på att jag verkligen är Bullen kanske moha!

Inte haft så mycket plugg idag. Eller egenligen är det mycket men det mesta drar igång nästa vecka. Innan lovet om 3 veckor ska vi ha hunnit med:

♦ Matteprov kap 1&2
♦ Hemskrivning om Medeltiden på Historian + förhör på det
♦ Informerande tal på Retoriken
♦ Samhällskunskapsprov; Välfärd i Sverige
♦ Essay om konflikten i Nord Irland på Engelskan
♦ Kommunfullmäktige möte
♦ Psykologiprov
♦ Jämföra boken och filmen Tristan och Isolde på svenskan

Och jag är nästan hundra på att det kommer dyka upp något mer. Suck!

Men som tur är händer det inte bara tråkiga plugg saker. Imorn blir det att fira Ashti med en mysig Vin och ost/snacks kväll. På lördag ska jag hjälpa Natalie genom att dela ut reklam osv för hennes pappas företag istan, och ser sen fram emot en skön lördagskväll. Nästa torsdag kommer brorsan hem över helgen! Och så fyller ju Anja och Dunja 18 nästa vecka, så på lördag blir det party! ;) Tur att det händer lite skoj också annars skulle jag avlida bland mina skolböcker!

Kommentarer
Postat av: mickis

OHMYGOD, hade förträngt hälften =/

Postat av: Sarda!

Ääääääääääääääääääälskar dig, ska käka ägg á la Bulken nu (L)

2007-10-06 @ 10:35:45
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback