The game is not over....

Filmen igår var rätt bra, och Saw 4 var iaf bättre och mindre äcklig än trean. Fast i början var det sjukt äckligt och jag, Natalie och Sando höll både för öronen och ögonen för att slippe se och höra haha, men som tur var blev det bättre sen. Nu är det väl bara och vänta på femman då haha 8) Efter bion drog jag och Sando hem till Fayya där Ash och Madde var, och vi chillade och rökte vattenpipa.

Idag har jag gjort nada, försökt plugga lite och jag fick väl iaf lite gjort. Men nu får det räcka med plugget för jag tänkte sätta mig och kolla på några Vänner avsnitt innan jag ska börja laga mat här hemma, Tacos! Senare ikväll blir det en mysig filmkväll hemma hos Madlin.

image516 image517 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback