Out of my mind

Jag blir knäpp.

Knäpp på mig själv.

Jag vill så mycket, men gör inget för att lyckas med det jag vill.
Plugget dödar mig, borde plugga nu, men orkar verkligen inte. Hur mycket ska man behöva stå ut med egentligen? Stress hit, stress dit, prov där, inlämning här, analyser överallt. Min hjärna kollapsar. PALLAR INTE!

Vill träna. Vill vill vill! Känner i kroppen hur jag verkligen behöver. Mår inte bra. Tänker varje dag att jag ska träna, slutar alltid dock tvärtom. Vill tillbaka till hur jag mådde innan sommaren! Tränade, åt bra, mådde bra! Pigg, glad, sov bra, orkade mer, tränad! Har iaf kommit igång med lite nyttigare mat. Inget skit i veckorna. Bara unna mig något EN dag i veckan, och inget överdrivet. Stenhårt fram till Jul! Fattas bara träningen Vill vill vill! Måste måste måste! Men i slutändan hamnar man där; hur kul är det att träna själv?

Får spel på mig själv, varför klagar jag? Kommer inget vart.

Time for some action!


Imorn blir det banne mig skola, träna, plugg! Nej just det var det där med att träna själv nu igen. Och iofs hur pigg är man på att plugga efter en lång, tråkig, jobbig dag i skolan....

Blir KNÄPP KNÄPP KNÄPP!

Kommentarer
Postat av: Sarda

Naaaw gumman, vet exakt hur det känns :/ (L)

Postat av: mickis

du är inte ensam om att känna sådär, tro mig! (L)

2007-11-27 @ 19:43:00
URL: http://mikaelasedell.blogg.se
Postat av: emelie

klart det är tråkigt att träna själv, fast samtidigt så mår man ju mycket bättre sen! och om du börjar, så antingen kommer dina vänner inse att de oxå vill träna när de ser hur kul du tycker det är och så bli de impade över att du faktiskt tränar och tänker att "jag kan också", eller så kommer du upptäcka att du känner nån redan som du inte visste tränade på det stället...
eller nåt sånt iaf. jag pratar av egen erfarenhet!

lycka till med plugget.

puss

2007-11-28 @ 08:53:29
URL: http://chezemelie.blogg.se
Postat av: Fayya

JAG VEEET! men jag har ett problem.. att jag MÅSTE träna ensam!jag blir helt cp alltså brorsan har träningsmaskinen de här omöjligt att springa min sträcka för de is på den branta backen =( haha orka men jag MÅSTE TRÄNA ska vara fit för sandos!

2007-12-04 @ 15:51:45
URL: http://FayyaOchMaddes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback