Need you now just like crack to the dopefiend

Öppet hus idag på rekarne från kl 17.30 - 20.00 vilket betydde att vi hade 3 stycken 30 minuters lektioner i Historia, Svenska och Matte på kvällen. Blev ingen matte dock då några lärare hade Modevisning i aulan hehe. Massa utställningar, underhållning, gratis godis(!) och såklart massa folk ute i framgången också.

Nu måste jag bara berätta att det har öppnat ett Vietnamesiskt kök, elr vad man kallar det, där grillkiosken vid mig låg förut. Dvs 10 meter utanför mitt hus haha. Öppnade idag, och jag var såklart där direkt när jag kom hem 8) Gott faktiskt! Snacka om att jag är nöjd när de dessutom har öppet till 03 på helgerna mohahahahaha....

Ledig imorn, som kompensation för öppet hus kvällen. Skööönt! Ska hjälpa pappa med att måla ute i sommarstugan, duktigt va? Nej, nu ska jag kolla på Vänner.

image512









Piiiiiz out....

Kommentarer
Postat av: emelie

what, har stället redan bytt ägare? but i like vietnamese food =) måla lite för mig med. pöööss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback