Everything's bullshit



Vart en mysig filmkväll hos Madde igår. Vi handlade massa frukt och gjorde en riktigt stoor fruktsallad. Det var hur mycket som helst och vi tänkte att vi kommer aldrig orka äta hälften ens. Men som vanligt underskattar vi oss själva haha. Innan filmen hade börjat hade vi i stort sett ätit upp hela skålen + massa glass! Alla var sjukt mätta och vi rörde oss inte ur fläcken i soffan medan vi tittade på Cruel Intentions, eller en Djävulsk Romans då (hatar översättningen!!)

Helgerna går tyvärr alltid för fort. Den här helgen där jag tom var ledig 3 dagar gick ännu fortare känns det som. Imorgon är det Måndag och en ny skolvecka igen. Jag oooorkar inteeeeee! Plugg på plugg på plugg hela tiden, aldrig en lugn stund. Jaja en positiv sak med en ny vecka är iaf att det blir en vecka mindre kvar till Jul! Längtar sjukt mycket till jullovet och ännu bättre, Sandos födelsedag! Ungefär en månad kvar och vi planerar för fullt. Tur att man har något att se fram emot bland allt plugg iaf

Nej fan vad jag babblar mycket jämt, dont know why. Ska inte uttråka er mer, ska gå och uttråka mig själv istället haha. Ska nämligen försöka läsa lite i min 800 sidiga bok David Copperfield på gammaldags engelska. Exakt, kill me kill me now! Nej nu babblar jag skit igen. Hejdå!

" Förlåt, men det är min menstruaatioooon" - HAHAHAHHAHA! lördagens citat!

Kommentarer
Postat av: Sarda

Såååå söööt - Bullshit ggr två hahah ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback