Back in E-town

Efter en tågresa på 8 timmar, som normalt tar ca 3,5 timmar, är jag nu hemma i Eskilstuna igen. Riktigt segt att spendera hela dagen på ett tåg men SJ är ju inte så mycket att hänga i julgranen så. Fast iofs, eftersom alla vanliga tågbiljetter, bussbiljetter och flygbiljetter var antingen slut eller skitdyra så hade jag väl lite tur som hittade en tågbiljett iaf.



Fredagskvällen var riktigt rolig.
Det var ju lite förfest hemma hos Syrran nere i Växjö och det kom upp emot 30 pers som trängdes i lägenheten hehe. Allt från Australiensare, Spanjorer och Fransmän till Holländare och Österrikare, aa you name it! Jag fick ju tillfälle att träna min engelska där iaf hehe ;) Blev ett par riktigt goda drinkar hemma och sedan blev det även utgång! Där röjdes det på dansgolvet och vi hade riktigt kul.

På lördagen blev det en lång och välförtjänt sovmorgon, och vi lagade en riktig god Brunch och drog några SATC-avsnitt när vi vaknade. På kvällen blev det bio, Hairspray, den var lite små rolig och underhållande och John Travolta var ju snygg höhö! Och idag blev det allså tågresa hem.




Har vart ett par riktigt roliga dagar med syrran och som vanligt går det så snabbt! Hela lovet har gått snabbt, vet inte riktigt vart det tog vägen. Vet inte vad jag har gjort ens haha. En sak vet jag att jag inte har gort iaf, pluggat. Men vadå lov är ju till för att man ska få vila upp sig och ta det lugnt så skolböckerna har helt enkelt fått ligga kvar där dem ligger.

Men imorn är det ny skolvecka igen och som vanligt plugg direkt. Men men bara o kämpa på. Ser fram emot några roliga helger nu framöver som vi försöker planera, och så får man ju tänka på att det inte är så jätte långt kvar till Jul!

Citat från Växjö:

- I'm just gonna stänga dörren

- Äruu kookt i bajs ellerrrrrrr *göteborgska*
- What?
- Oh... Are you boiled in poop or what?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hihi, välkommen hem igen kära kusin (: Ser att nån har haft ett bra lov iaf, :D haha, fast det där med läxorna , jag känner verkligen igen mej , jag har inte luggat nåt jag heller, har lite ångest över det nu 8) hihi, fina bilder oxå , saknar dej faktiskt mkt när jag tänker efter ! vi får ses nån dag :) (L)

2007-11-04 @ 23:04:15
Postat av: Emelie

du är lagom diskret lilla tooookstolla. tänk om m&p ser... :S

man får tacka för en trevlig långhelg iaf! =) va så himla skönt att bara va ledig och slappa. det behövde jag! har nyss fått den här veckans pm som ska in på torsdag, så nu är det bara att ta nya tag igen...

Postat av: Kenza

svar: alla "populära" låtar på tyska, finns även på engelska. dom har en hel skiva på engelska, Scream =)

2007-11-05 @ 17:34:47
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Postat av: Sarda!

Hahah,you are ju the cutest pie ever! hahaha :P Min engelska var ju där ingen höjdare, men well well 8) ÄÄÄÄÄLSKAR DIG SKÖNA MATHILDA!! (L)

2007-11-05 @ 19:58:57
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback