Save the last dance

Jag hade bestämt mig för att lägga mig tidigt ikväll. Åtminstone senast vid 1.
Men jag sitter här fortfarande. Inte speciellt förvånande direkt iofs ;)

Imorn måste jag gå upp tidigt. Senast 9 :O Kommer dö!
Haha är ju van att sova så länge jag har lust med. Men imorn är det Dansuppvisning som gäller, och det är samlingimage114 halv 11. Lite skumt kanske med tanke på att föreställningen inte börjar förrän 4, men med alla gruppers genrep o lunchrast osv så går timmarna snabbt.

Det ska bli riktigt kul imorn iaf. Och jobbigt. Mycket dansande och kommer inte vara hemma förrän vid 7 så det blir en skapligt lång dag. But it's worth it! I just love to dance!

Kommentarer
Postat av: emelie

tokfia, du borde ju sovit vid den där tiden och laddat batterierna för idag! suck! men hoppas du sov gott resten av natten i alla fall. lycka till idag, jättesynd att jag inte kan vara där och titta. du måste LOVA att fixa dvd på det där sen! do we have a deal?? puss o kram

Postat av: Sarda.

Ohh gumman, va jag önskar att jag kunde vara där och se på :( Men du kmr lyckas JÄTTE BRA :D hihih, hade så kul, många pussar <3

2007-05-27 @ 10:40:31
URL: http://sarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback