Nu har vi suttit i 10 minuter för att försöka hitta den perfekta rubriken till detta inlägg

Just nu har vi idrott. Jag, Madde, Mickis och Natalie "går en promenad i spåret". Eller snarare datanördar vi inne på Sam, men det är inte väsentligt ;)

Mattenationella i morse gick väl sådär.
Man undrar ju vilka jävla idioter det är som sitter och funderar ut cp frågorna varje år. Mycket till liv dem måste ha!

Om en och en halv lektion är det helg. Äntligen! Behöver all ledighet jag kan få.
Ikväll ska det dock jobbas med Club Electra. Tur att det inte är så krävande iaf. Ungdomsdisco på Lotus. Alla som är 14+ är varmt välkomna haha. Vi jobbar iaf med det som behövs, Servitris, bartender, garderob elr kassan. Får se hur det går idag. Förra gången gick vi plus men har en känsla av att vi går back denna gång. Men vi hoppas på det bästa!

En annan kul sak är att min morfar från Danmark är på besök och han bor hos oss. Alltid kul att träffa honom, vilket jag inte gör så ofta. En gång om året ungefär. Kul med massa Danskt snack i huset ;)

Kommentarer
Postat av: Sarda.

din danske pölse :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback