Like the sand through the hourglass...

Jag har precis, alldeles nyss, bara nån minut sen, konstaterat att min tid inte räcker till! Jag menar jag sitter uppe nu fast jag borde sova ju.
Dygnets timmar räcker inte till!

Jag som skulle pluggat massor idag; FE, Matte och Samhäll.
Borde plugga nu oxå, men jag sitter här. Kan ju inte rå för att jag automatiskt dras till datan. Kan inte rå för att jag gör det alldeles för ofta heller. Lite sådär några gånger i timmen Speciellt när man verkligen måste plugga också.
Inte heller kan jag rå för att jag var tvungen att se Sjätte Sinnet idag fast jag sett den sjuttioelva gånger. Alltid bra tv som dyker upp när man har plugg ju! Massa saker tar upp min tid hela tiden. Inte konstigt att jag inte hinner plugga!

Ni ser, jag behöver mer tid helt enkelt!

Hmm, elr kanske lära mig utnyttja tiden effektivare...
Nej! Mer tid vill jag ha. 25 timmars dygn, jo tack!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag känner så väl igen det där syndromet...

Postat av: Sarda.

Jag behöver 60 timmar varje dag -.-

2007-05-25 @ 18:34:05
URL: http://sarda.blogg.se/
Postat av: Fayya

HAHA like the sand trough the hourglass .. so are the days of our lifes , Våra bästa år :D

2007-05-30 @ 11:12:59
URL: http://afroditesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback