Skiii Skiii Skiii

image37

Weeehooooo!
Imorn bär det av till Romme.
Visserligen en kort endagstrip men vafan, ska bli riktigt nice.
Har ju inte åkt skidor på typ 2 år elr nåt så man får väl se hur det går!
Men tror att det sitter kvar. har ju trots allt åkt skidor i största delen av mitt liv.
Men nån vurpa här elr där får man väl bjuda på ;)
Ska packas ner ordentligt med saker.
Bad brorsan bunkra upp med massa bullar och annat gott från Skogaholm så matbrist kommer  jag inte lida av iaf haha.
Rätt jobbigt att behöva gå upp halv 6 dock!

Nej vi får väl se om jag lever imorn eller inte. Goodnight =)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

VI SES IMORN, KVART I SJUUU!!!!! :D

2007-03-05 @ 22:33:03
Postat av: Mickis

it was me 8)

Postat av: emelie

ta det lugnt nu me mina skidor ;o)

2007-03-06 @ 08:20:12
URL: http://chezemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback