Från Faisa...

Special, accepting, exciting and wise
Truthful and helpful, with honest brown eyes
Confiding, forgiving, cheerful and bright
Yes that's you... not one bit of spite


17 hela år nu gumman!
Låter så klyschigt nu men jag är nog inte den enda som
tycker att du gör världen till en trevligare , roligare och bättre
plats. Eller åtminstone Eskilstuna =) Alltid så kul tillsammans
och kan skratta ett jävligt tag utan någon som helst anledning....
Sen börjar vi skratta ännu mer för vi inte hade nån anledning
att skratta, och så fortsätter de så och de sägs ju att ett
gott skratt förlänger livet så vi kommer nog bli ett par 500åriga
kärringar. Vår-a Göterborgstrip, fikastunder, feststunder,födelsedagar
och så mycket mer har varit underbara och hoppas vi fortsätter
ha vår starka vänskap som består av goda skratt , mat *tragiskt*
och mycket mer. I dessa år jag har känt dig har vi aldrig blivit
osams och har inga som helst planer på de bullen!

Så ska inte skriva värsta uppsatsen nu men vill att
du ska veta att jag älskar dej och kan skratta
helt ensam bara jag tänker på vad vi gjorde senast
vi var och de så skönt att veta att vi kommer ha
flera sånna tider framöver

Appreciative, warm and precious like gold,
Our friendsship won't tarnish or ever grow old

You'll always be there, I know that is true.
I'll always be here... always for you

// Fayya

Kommentarer
Postat av: Fayya

Vi hade så jääävla kul ikväll ahahaha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback