The Twisted Sisters in Paradise Hotel

Back on track!

Så var man hemma i Eskilstuna igen då. Hemma i det härliga (!) svenska sommarvädret.... not! Höll på att dö när jag kom ut i kylan från Arlanda klockan 4 igår natt, elr igår morse kanske det blir. Ialla fall så var det inte direkt kul :( Kan iaf summera veckan på Korfu som: LOVELY!

Det blev varmare o varmare för varje dag när vi var där och man kan kort säga att det var runt 40 grader på dagen o 30 grader på kvällen. Ssshhhteeeeeek! Jag o syrran har haft hur kul som helst!

     image176image181image178image179
image180image175image184image186
  image187image183image188image190
                    image185image191

Det första vi fick höra när vi anlände på flygplatsen var
"Twins?" haha o så fortsatte det hela veckan. Ständigt kom det folk som frågade om vi var tvillingar elr systrar and so on. Så till slut blev vi kända som "The sisters" haha. Ryktena gick o strandkillen kom o fråga om vi bodde på Paradise Hotel (jaa hotellet hette så HAHA) då hans kompis som var receptionkille på hotellet hade skvallrat haha. Dem var förövrigt bäst på ön haha klockrena greker. Janne o Calle right? HAHA!

Ska inte skriva så mkt eftersom vi kommer knåpa ihop en liten resedagbok nu nån av de närmaste dagarna där ni kan läsa en utförligare beskrivning om "The Twisted Sisters Doing Korfu" Men kortfattat solade, badade, åt och njöt vi av värmen mest :)

Kommentarer
Postat av: Sarda.

VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLKOMMEN HEM BABY!!! NI ÄR BÖST, DU OCH SYRRAN!! loove you <3 snygging

Postat av: mickis

hahaha jag satt precis och tänkte, när kommer mathilda hem? hon har ju varit borta i evigheter.
sen kikade jag in på din blogg och titta vad man ser :D
VÄLKOMMEN HEEEEM! till det underbara regnet :(

2007-06-22 @ 11:22:10
URL: http://mikaelasedell.blogg.se
Postat av: MADDDE

hahah älskar dig haha det jag fick av dig abow ÄLSKAR DET =D

2007-06-23 @ 01:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback