It's only a heartbeat away

Jävla skitregn! Sluta förstöra mitt sommarlov buhu :(

Bröllopet igår var verkligen fint! Binar och Sakar var hur fina som helst och nog fällde jag några tårar. Speciellt när de dansade tryckare till Celine Dion - When I Need You som var deras låt. Hur vackert som helst!

Dock blev det ingen kurdisk dans för mig haha ;) Jag, Brorsan, Frat, Binars syster Kaly och hennes kompis Amir hade kul iaf. Vi satt vid samma bord och vi drev sönder varandra haha. Men som sagt det var ett mycket fint bröllop och när Binar o Sakar åkte iväg vid 2 tiden drog vi med hemåt :)

Nu har man nästan precis vaknat upp till regnet så det blir en seg dag idag. Antagligen filmkväll senare. Suck, jag vill ha soooooooooooool!



Kommentarer
Postat av: Fayya

Fan vad fin du var=)<3 (menar victor inte dig)haha skoja... *not*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback