It really is summertimes

Stekhett ute! Me like me like! Ser ut som att det fina vädret ska fortsätta ett bra tag till. Me like even more! Vore hur härligt som helst om det är så här fint väder på avslutningen. Sen spelar det ingen roll om det åskar, regnar elr snöar för om en vecka ligger jag och syrran på playan på ön Korfu i Grekland och njuter av troligtvis 30 gradig värme moha. Skulle inte förvåna mig om det regnar därborta elr nåt bara för att jag sa så nu haha. Nej men jag hoppas på fint väder här hemma med. Finns inget bättre än heta sommardagar ju!

Måste bara säga att ni som inte sett
DENNA film måste se den nu! Speciellt ni som gillar dansfilmer. Jag såg den nyss och den var riktigt grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback