I ren tristess

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Maffian blev till under 1800-talet då enskilda mafiosi kom att skapa grupper...."
(haha ur Maffians Värld)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Filmen Gangreleated med Fayya och Gullan

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
typ 3? OMG  den var 03.01 :O

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Den där jävla fjanten som babblar i andra änden av telefonen haha :P

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Typ 3 timmar sen när jag gick hem från Gullan

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Youtube klipp från Halfbaked som min bror visade mig HAHA!

8. Vad har du på dig?
Leggings och ett linne

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Haha brukar inte komma ihåg mina drömmar så ofta, så vet inte faktiskt.

10. När skrattade du senast?
Nyss när min bror kom o berättade om sin shoppingrunda idag haha och nu när fjanten drar sina lines HAHA!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor, Tavlor, Tavlor och en spegel

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Aaa jag såg Faisa idag 8)

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Ser det ut som om jag har nåt liv HAHA?

14. Vilken var den senaste filmen du såg:
 Gangreleated med bla Tupac och James Belushi

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
 ALLT!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
Jag kan aldrig ta saker som är först elr överst haha. Allså  tex när jag ska ta dricka måste jag ta dem som är längst bak och om glas står staplade måste jag ta det som är näst överst :P

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att solen skiner och det är 30 grader varmt ute när jag vaknar imorn!

18. Tycker du om att dansa?
I LOVE TO DAAAANCE!

19. George Bush?
NOOOOT!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Har verkligen ingen aning, hittar nya favoritnamn hela tiden.
Men min son ska iaf heta Jacob i andra namn efter min gammelmorfar :)

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Hell no! Ska göra det fan, iaf nåt år elr så. USA elr Aussie aaaaah :D

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Välkoooommeeen, här finns hur mkt Bullar som helst för dig att äta! :D

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Alla som inte har nåt liv haha 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback