Fint väder!

Kommer ni ihåg den gamla låten "Fint väder" med Latin Kings? Haha jag kom att tänka på den nyss. Passar så perfekt nu de här dagarna ju! Så jävla rolig text oxå. Kommer ihåg att jag garvade as mycket åt "Nu sjunger vi me allihopa ett två tre kniiip stjärten så kör vi" när jag var liten haha.

image166

Det va fint väder jag satte på mina kläder och
bestämde mig för att gå ut jag tänkte
"ey jag måste sola innan sommaren tar slut"
så jag gick ner till stranden o la mig på sanden...
...väääääääder, det va fint väääääääääääder
det va fint väääääääder det va
fint vääääder

Kommentarer
Postat av: Arne_1957

hej du där du får mig att andas tungt och svettas... jag brukar se dej på stan och du rockar hela min värld, jag har en fråga ... Kan jag rocka din?
HAHA skoja de Faisa gumman ville bara skrämmas lite =)

2007-06-08 @ 23:42:44
Postat av: madde

hahaahaha faisa eller ska jag kalla dig arne. jag ser hur du brukar kolla in bullen... ehm

2007-06-09 @ 22:03:16
Postat av: Mathilda

Arne_1957 aka Faisa: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA! O du frågade varför jag alltid skriver haha i dina kommentarer där har du anledningen haha! allså VART FAN FÅR DU ALLT IFRÅN DITT HANDIKAP HAHAHAHHAHA! :D
Madde: jag vet att du oxå brukar checka in bullen imellananåt när du inte checkar nicke haha 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback