Ännu mera lovely day!

Riktig härlig sommardag har det varit idag. Började med att jag vaknade och drog ut o joggade. Men det var fööör varmt klockan var redan 11 så solen stekte redan. Blev inget effektivt träningspass där inte. Joggade plågsamt hem o sen mötte jag Madde o Faisa så handlade vi mat och massa gott och begav oss mot Borsökna där Sando o Gulli väntade. Skit varmt! Höll på att dö på vägen dit. När alla andra oxå kommit grillade vi massa, vattenipa, badade och vi stannade ett ganska bra tag i Borsökna.

Har iaf konstaterat nu att Borsökna inte är ett höjdar ställe. Finns ingen gräsmatta så man kan inte lira fotboll elr nåt, jobbig sand, fullt med kottar o shiet och äckliga pissmyror! Parken och Sumpan är helt klart bäst!

När vi skulle hem kunde jag inte gå i mina flipflops så fick gå barfota. Gick barfota ända från Borsökna till Fröslunda haha. Mina fötter var lika svarta som...hmm...eeh...faisa 8) HAHA neej men det var ingen vacker syn iaf. Saken var den att vi plågade oss själva när vi gick där i solen och när vi hade kommit till Lagersberg kom vi på att vi hade tillräckligt många cyklar för att skjutsa varandra HAHAHA! Snacka om misstag.

Blev lite basketlir senare men mina fötter ville inte vara ute längre så drog hemåt. Har precis fått mina fötter rena efter att ha setat nästan 2 timmar i fotbad haha. Aldrig mer barfota!

Fan vad onödigt inlägg haha men dagen kändes så härlig så var tvungen att berätta ;) Imorn är man ju ledig igen höhö och det ska bli 28 grader imorn! Snacka om att Bullen ska schteeeekaa!


Ett stort grattis till min älskade Sardonia som fyller 17 år idag oxå!
Älskar dig så mycket gumman! Du är guld värd

Kommentarer
Postat av: Sarda.

TACK BABY!! LOOOVE YOU!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback