The Simpsons Movie

image258
Ni bara måste se den här filmen! Så sjuka saker! Garvade som fan haha. Garvade t.o.m innan filmen hade börjat av bara tanken på att jag skulle se filmen. Även fast jag hade sett dem här två klippen 50 tusen gånger innan, så garvade jag lika mycket när de kom ändå haha. Sjukt rolig var den iaf. Den var även seriös eftersom dem alltid lyckas få med viktiga och aktuella händelser. Så klockrent att dem får med skådespelare, klassiska filmscener och pikar mot samhället oxå. Men så är ju Simpsons alltid Simpsons. Elr kanske ska säga Homer är alltid Homer hahaha. Dem är så underbara. Klockren film!

Efter filmen blev det Ke-bab på Kebabhuset. Där hände det några roliga saker men känns taskigt att berätta dem här. Även fast det inte rör oss. Säger bara *host tjockis fast i stolen host* HAHA! Sen blev det en rätt långsam promenad hem, där Majk joinade oss, men det var skönt att gå lite. Så kom nyss hem och för en gång skull ska jag nog sova tidigt idag (yeah right) Måste bara diskutera filmen med alla som såg den först haha ;)

Citat ur filmen:
Lenny: Black! It is the worst colour of them all... No offence Carl" HAHA Bästa!


Kommentarer
Postat av: Sarda!

HAHAHAHAH ASSÅ GARVAR FORTFARANDE, SVÄR BÄSTA FILMEN EVER!!! Da da da dada da da da dada 8)

Postat av: Anonym

haha så bra, ska också se den snart!

2007-07-29 @ 18:56:06
URL: http://maddelue.blogg.se
Postat av: homer

HAHAHAHA zajk film. i got a saw wooomowwooomm lr hur den än låter HAHAHAH

2007-07-29 @ 22:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback