The shit is banana

Några citat från våran kväll på Ming Palace:

"Hon vill ha banan, Vill du oxå ha banan? Ska ni alla ha banan? Hur många vill ha banan? Ville du bara ha banan? Ska de vara två bananer? Hur många bananer vill ni ha? Dem vill ha två bananer... oj mycket bananer här"

"Här är bananen... vadå duger den inte, är den för liten?"

"Tyvärr jag kunde inte spruta mer"

"Vill ni ha nåt att suga på tjejer"

"Men tjejer vad tänker ni på egentligen? Jag förstår inte, vi vill bara erbjuda er mat!"


Jag skrattade tills jag grät. Han gav mig t.o.m en servett att torka tårarna med.

Kommentarer
Postat av: emelie

ni är ju för tokiga hahaha

2007-07-22 @ 13:30:32
Postat av: Sarda!

HAHAHA PSYKO!!!

Postat av: Fayya

haha fan vad kul de låter, jag saknar han den där " Vill ni ha liis? liis? gjass?" haha . LOVE YOU<3

2007-07-24 @ 16:01:34
URL: http://afroditesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback