So me go so then!

OH MY GOD JAG HAR KRAMAT SEAN PAUL!

image239

Men vi tar det från början.

(Obs! Varning för låååångt inlägg!)

Allt började med att jag, Madde och hennes kusin Christina från Holland kom till Skansen vid 2 tiden. Vi ville vara ute i god tid (Thank god for that) Faisa skulle träffa sin syster så hon kom senare. Vi irrade runt på Skansen ett tag men sen hittade vi scenen. Satt där och kollade på crewet som jobbade med musiken och njöt av deras Jamaicanska dialekt haha. Sen helt plötsligt börjar Ljudkillen prata med oss. Stewie hette han, såklart oxå från jamaica med dialekten o allt. (se bild nedan) Så när Christina säger att vi snart måste gå ut för dem spärrar av så säger han "No it's okey, you're with me" Vi fattade noll, var han seriös?

Sen vid 4 tiden kommer vakterna o ska kasta ut alla då vinkar Stewie till oss o ropar att vi ska komma "They're with me, the're my sisters man" och vakterna gör tummen upp. VI DOG! Kunde verkligen inte fatta det! VI VAR V.I.P MAN! Så sitter vi där bara vi tre plus alla vakter o personal runt om. Så helt plötsligt kommer en svart bil. SEAN PAUL! Och i nästa sekund kliver han upp på scen för att repa. Vi fick se när de repade några låtar och Sean Paul vinkade o grejer till oss hela tiden och vi kunde fortfarande inte fatta att det var sant.

När de repat klart kliver Sean Paul ner för trappan o kommer mot oss o säger: "Come, lets take some pictures" DÅ KRAMADE JAG HONOM! Omg asså det går inte att förklara med ord haha inte ens bilden kan förklara. Shieeeet. Kan fortfarande känna lukten av hans parfym! HE IS SOOOO HOOOOOT! Hans dialekt shieet. My god kan fortfarande höra hur han pratar och hur han sa nåt precis i mitt öra. Jag höll på att dö bokstavligen. Började gråta när han hade gått fan haha. En av ägarna till själva konsert grejen (som förövrigt var föööör fin för att vara sann, en riktig heting) tog kort när jag kramade honom. Vill ha dem bilderna!

Iaf så fortsatte vi hänga där en timme innan alla andra släpptes in så vi hjälpte till med att sätta upp VIP lappar o shiet. Började prata med cheferna o massa folk överallt. Sean Pauls band o allt haha, Contacts you know ;) Sen vid 6 tiden går vi o ställer oss allra längst fram mitt framför scenen, och alla andra släpps in.

Vid halv 8 tiden kom Sean Paul! AWSESOME SHOW! Helt grymt! Han är så jävla grym. DEAMN! Han kan verkligen dansa allså shieet höll på att dö varje gång han drog sina heta moves. Han krigade runt på scen med riktiga dancehall moves. Man hörde hela tiden "road the boat road the boat" o sånt haha :D Så jävla grymt! Han är såå het! UNBELIEVABLE!

Men får inte glömma hans band OMG! Hetingar överallt. Dj'n liknade Dave Chapelle så jävla mycket haha fast en finare verision. Och sen trummisen! Shiet han ägde allt. Dansade så jävla grymt och var riktigt het. Liknade Usher fan! Och sen en till som oxå dansade så jääävla grymt! Shiet Jamaicaner allså. Och tjejerna omg grymmaste danserna o så jävla fina. Dem slängde ut några handukar lite då o då oxå men vi fick aldrig nån :( Elr jo nästan! Madde hade den i sin hand o vi krigade för att få den men nån annan bitch tog den 8) Faisa o hennes syster däremot fick tag på en (se bild nedan)

Aa shieet vet inte ens vad jag skriver fan svamlar massa. Är så uppspelt så det är inte sant. Kan inte fatta att jag faktiskt har träffat honom! Kramat honom! Det går bara inte in i mitt huvud shiet. Men konserten var så jävla grym den ena låten grymmare än den andra. Tänk er själva: Like Glue, Give it up to me, Temperature, Give me the lights, Baby Boy, We'll be burnin, Ever Blazin asså det bara fortsätter. Och så får vi inte glömma "I'm still in loooove, with Seaaan Paauuul" Hahaha :D

Nej nu ska jag inte uttråka er mer ni får kolla på bilderna istället. Men måste bara ha en till sak sagd först: I'M IN LOVE WITH THIS GUY MAN!

       
       
       

Kommentarer
Postat av: Sarda.

OMG OMG GUMMAN, FYFAN VA ROOLIGT!!!!:D :D Bästa bästa hahah vipoch grejer 8)
Ps. den där sista bilden äger HAHAHA 8)
LOOOOVE YOU HONYE :D!!

Postat av: fayya

Haha greatest day eveeeeer !!!
saknar er redan:D

2007-07-12 @ 12:23:27
URL: http://afroditesday.blogg.se
Postat av: Jehona

Grymt ;)

2007-07-12 @ 18:47:25
URL: http://jehona.blogg.se
Postat av: emelie

DAMN!!! fan va coolt mathilda =) jag kunde knappt tro mina ögon när jag såg bilden!!! pouya bara skrattar och säger du är ytlig hahaha men sen kom han fram till att man är sån i den åldern så du är ursäktat hahahahaha. men iaf, jäkligt häftigt du! PUSS på dig vi ses nästa vecka

2007-07-12 @ 22:42:32
URL: http://chezemelie.blogg.se
Postat av: MADDE<3SEANPAUL

OHHH BÄSTA DAGEN, KAN FORTFARANDE NTE FATTA JAG KRAMA SEAN PAUL BÄSTA SEKUNDERNA I MITT LIV.

2007-07-22 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback