Minnesvärd dag på Gröna Lund

image210

Måste börja med att säga att det har vart den Bääääästa dagen på länge!
Har inte garvat så här mycket sen jag vet inte när!

Det började med att Jag, Sando och Madde åkte upp till Sthlm. Åt på Kungsan och shoppade lite. Sedan dök Hamodi upp och vi fikade o sen kom även Ahmed, Amin och Ahmeds tjej Sara. Då drog vi bort mot Gröna Lund.

Gröna Lund: Asså shieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! Vart ska jag börja? Fan vad kul det var! Skrattade så att jag pissade på mig fan. Vi åkte som djur. Bergochdalbanan och PopExpress typ 8-9 ggr var. Bääääst! Extreme var nog ändå den värsta, där Sandos skrik hördes över heeeeeeeeela Stockholm HAHA! Det gjorde det iofs på alla karuseller men den var fan värst!

Inte nog med att vi skrek och garvade som fan i karusellerna, vi ska inte ens nämna hur Fotona som togs i vissa karuseller såg ut. Eftersom fotona såg för jävliga ut var vi tvunga att åka flera gånger för att få till en fet pose varje gång. Ni kan ju gissa hur det gick med den saken haha. Räcker med att säga en sak: Bergochdalbanan = Amin HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!
Hur fan lyckades han? Vad gick snett? HAHAHA!

Det var helt sjukt! Vi var helt sjuka. Vi åkte tills våra ansikten var helt vita och spyorna satt i halsen fan hahaha! Det var så jävla kul men tiden gick skitsnabbt och helt plötsligt var vi tvungna att springa till bussen för att hinna med sista tåget hem. Hann inte ens åka PopExpress en sista gång :(

         


Minnesvärt från dagen:

- "Asså den gled uuuuur"
- Punktshop
- "Because of You"
- Fjortisar
- "Dick in here"
- "Been och Jeryyyyyyy"

Kommentarer
Postat av: MADDDE

HAHAHAHAHAHA ohhh amine ahmed bästa :d, så fucking rolig dag hahah vi måste göra om det hahaha sandos skrik hahahaha våra fula bilder i gröna o tåget HAHAH

2007-07-03 @ 13:35:53
Postat av: Sarda.

HAHA va söööta, ooffffffff faan önskade att jag hade hängt med. Fucking gäääster -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback