Make it ten

FAVORIT
1. Filmer? Komedier, Dansfilmer och Maffiafilmer :P
2. Låtar? Kan absolut inte välja!
3. Årstid? Sommar!
4. Mat/dryck? Grillat, hett och kryddigt. Mjölk!
5. Färg? Dont know olika
6. Djur? Hund
7. Parfym? Kan inte bestämma mig men D&G Light Blue funkar alltid
8. Tv-program? Simpsons, OC, Vänner m.m
9. Ämne i skolan? Lunchrasten 8)
10. Sysselsättning? Vara med vänner, dansa osv :)

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Ingen kör med tröjor
2. Vad använder du just nu för skor? Ballerinas, FlipFlop m,m
3. Favoritfärg på kläder? Varierar hela tiden. Men vitt och Svart funkar alltid
4. Favoritmaterial på kläder? Eehm typ bomull kanske
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Bikini, vill ha sooool :(
6. Favoritaffärer? H&M, TopShop, Zara, och GinaTricot ibland
7. För hur mycket köper du kläder för i månaden? Oftast för mycket..
8. Favoritmärke? Ingen aning.
9. Vad har du för byxstorlek? Typ 26/33 elr 34 men det beror på
10. Vad har du för tröjstorlek? S

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Hmm mellan
2. Vilken färg på tapeterna? 3 vita väggar och en mörkgrön fondvägg
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Naturfärger. Vitt, Grönt och Beiget/brunt (trä) sen lite färgklickar i Rosa och Lila :)
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Lätt min säng, vad annars!
5. Vad vill du ändra där inne? Vill ha en större garderob och så önskade jag att den jäveln som alltid stökade till i rummet slutade med det 8)
6. Vad har du där inne av följande:
a) tv? Nope
b) video/dvd? Nope
c) dator? Yes, den bärbara
d) stereo? Yes
e) telefon? Nope, förutom mobilen då
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Gräsmatta, buskar, träd och himmelen
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover, sitter vi datorn elr kollar på film
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Räknas kvalster? 8)
10. Favoritpryl i rummet? Fotöljen och datorn

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Kurt Jensen moha ;)
2. Var har du i din:
a) jackficka just nu? Använder ingen jacka just nu
b) skolväska just nu? Inget, det är ju sommarlov :D
c) handväska eller liknande just nu? Vilken av dom? haha
3. Vad är du beroende av? Datorn och mat haha
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Den från Apoteket
6. Vad har du gjort idag? Sovit, sovit, sovit, sovit, sovit och vart hos Sando
7. Wonderful eller lovely? Lovely!
8. Vad köpte du senast? eehm .. Sprit haha
9. Har du nåt husdjur? En storebror 8)
10. Vad bor du i? Villa

FAVORITGREJER
Plånbok: Nope kör med kreditkortshållare
Smycken: Silver (speciellt mitt M-halsband)
Solglasögon: Stora svarta
Underkläder: Hotpants!
Nagellack: När jag målar blir det nån röd/orange/korall-aktig färg
Tröja: Vit Adidaströja + min brors adidaströjor
Linne: Ribbat vitt linne
Byxor: Jeans ffs! Men shorts på sommaren :)
Jeans: Varierar :)

Ja I know jag ska skriva om Maddes födelsedag. Men inte idag haha need to rest!

Kommentarer
Postat av: mickis

9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Räknas kvalster? 8)
ohhh der börja krypa på hela kroppen när jag läste det haha :D

Postat av: Sarda.

Vem/Vad fan är Kvalster? Hhihi ;$

2007-07-09 @ 14:27:23
URL: http://sarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback