Madlin's sweet sevententh!

Tror inte att så många andra kommer fatta så det blir en liten sammanfattning av kvällen. Höjdpunkterna först:

● Vi gick på Mambajakt men lyckades inte så bra så Faisa fick föreställa en Mamba klättrandes i ett träd istället HAHAHA (se bild)
● För att vara på den säkra sidan hade jag laddat upp med gummistövlar, (som INTE alls var fula faisa haha) och i och med dem stod jag lätt för dagens outfit haha 8)
● Jag försökte visa att jag inte alls var drunk genom att klättra över staketet, där jag blev sittandes ett ganska bra tag HAHA 8)
● Min och Faisas "rita och gissa" HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Det var en mycket lyckad kväll men jag måste säga att det bästa var helt klart när vi satte ute rökte vattenpipa, kollade på soluppgången och pratade om ALLT!

Den stunden kändes det som att vi verkligen lärde känna varandra for real. Iaf stunden innan allt slog över hahahha 8) Nej men det var en sjukt kul kväll/natt kanske även ska säga morgon haha. Det slutade med att jag och faisa däckade i varandras armar och vaknade några timmar senare då man verkligen mådde som man förtjänade. Men iaf, En lovely kväll till en lovely Madlin :)

Nu låter jag bilderna tala istället 8)

        


        
                      

Kommentarer
Postat av: Fayya

HAHAHAAH 8) bääääääääääst!

Postat av: Sarda.

HAHA fyfan va söta ni är!!! (L)

2007-07-09 @ 14:22:18
URL: http://sarda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ser ut som nu hade det trevlit

2007-07-09 @ 16:59:38
URL: http://gustafsons.blogg.se
Postat av: Ingrid

ni såg ut att ha kul :)

2007-07-09 @ 19:56:10
URL: http://Chewinggum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback