Always on my mind

Ett tag sen sen jag uppdaterade nu. Inte varit på direkt humör och det har inte funnit så mycket att skriva om heller. Inget som kan toppa Sean Paul iaf så ;)

Det har gått några dagar sen konserten nu och jag kan verkligen inte fatta det än. Asså det går inte och förklara hur det känns! Jag och Madde pratar om han varje dag. Varje timme, varje minut, varje sekund fan! Tur att jag har Madde o snacka med iaf som förstår mig haha men stackars Sando som måste stå ut med att höra allt haha ;)

Nej men helt seriöst så går det inte att förklara hur det verkligen känns. Idag såg jag och Madde en intervju med honom som visades på tv. Jag höll på att dö! Ville gråta fan. Satt bokstavligen med munnen öppen hela tiden och när jag kollade på Madde satt hon likadant haha. Första gången vi typ var helt tysta förutom när vi äter haha. Shiet när jag ser bilder på honom kan jag verkligen inte fatta att jag faktiskt har Kramat honom. God Bless Stewie!

Som ni kanske fattar så är det Sean Paul låtar som går varma i min spellista just nu. Men där imellan slinker nån annan låt in då och då. Som tex Den här
LÅTEN med Timbaland. Helt sjukt bra! Repeat om och om igen flera gånger om dan!

Kommentarer
Postat av: Sarda.

Gosh, you are so cuuuuute!!!

Postat av: Madde<3SeanPaul


You're always on my mind,You're always on my mind
every hour, every minute, every second of my time

2007-07-17 @ 14:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback