back on track

Asså det är inte lika kul att skriva blogg när inte datan funkar som den ska
Får använda brorsan. Det funkar ju det med men saknar allt i den vanliga datorn.
Skit grejer :@ Men ska iaf skriv lite tänkte jag.

Har ju haft 3 dagars ledigt nu. Så jääääävla skönt! bara tagit det riktigt lugnt. Massa film har det blivit
   Hade studiedag i fredags så tog det bara lugnt sov lääänge läänge. Sen film med tjejerna på kvällen. Step Up! wohooo finally. Måste dock sägas att Channing Tatum inte tillhör de bättre skådespelarna. Tyvärr.Ögongodis duger han iaf bra som haha ;)
   Lördagen blev likadan. Utan dator känner jag mig rätt isolerad från omvärlden haha. Film med Fayya o Madde på kvällen. Save the last dance! Längesen man såg den. Jävligt bra är den iaf. Måste ses folk's! Tråkigt bara att det är Julia Styles som spelar. Me dont like her at all. Men i övrigt 5 stjärning film! Sen blev det Step Up igen för Maddes skull. Inte lika mycket wohoo den här gången. Tror jag kan replikerna uttantill nu haha.

Idag har jag bara vart hemma med Emilia. Vi skulle "plugga" haha. Inte så lyckat kanske men men haha. Lite nytta har man väl gjort. Hon åkte hem för en stund sen så hamna här men ska nog bege mig mot duschen istället. Fan, riktigt sugen på o basta. Bra avslutning på helgen isånafall.
Nej I'm out of here. Piz

Kommentarer
Postat av: Anonym

#%@#%# ditt fanskap! CHANNING TATUM IT'S THE SHIT FFS! AHAHA! Men kan faktist erkänna at han liknar shrek, men bara LIIITE! Men ingen kommer någonsin att vara lika fin som han *förutom Zlatan, och du:$*

Much love 2 kexet! //hajj

2007-01-29 @ 23:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback