Say it right

                                170489-26                                                                                      Det blev inte Blood Diamond
igår heller. Gulli var i Trollhättan, så Jag, Madde och Fayya gick och hyrde film istället. Love don't cost a Thing med Nick Cannon och Christina Milian blev det. Lite små töntig sådär haha. Sen kom ju Love Actually på Tv. Räddade kvällen! Riktigt mysig film!

Just den här scenen på bilden är så fin, små dör lite varje gång jag ser den. Så kvällen blev inte så tokig iaf. Idag är Gulli hemma så idag blir det faktiskt Blood Diamond. Kanske inte ska lova nåt, men jag lovar att om jag inte ser den är Gulli död haha. Jag och Fayya har redan planerat the perfect murder så haha ;)



http://www.youtube.com/watch?v=h_CayCjo3XA

Säger det igen, Nelly Furtados album är riktigt bra
och den här låten är hur jävla grym som helst.
 Har verkligen inte tröttnat på den än!



Kommentarer
Postat av: Fayya

Maybe she will sleep with the fishes ? or find a horsehead in her bed? vi är LOCOs riktiga crips haha;D love u

Postat av: Fayya

Maybe she will sleep with the fishes ? or find a horsehead in her bed? vi är LOCOs riktiga crips haha;D love u

2007-02-25 @ 13:12:54
URL: http://afroditesday.blogg.se
Postat av: Mathilda

HAHAHAHA I'm gonna give her an offer she can't refuse, and if she refuse she will regret that she was born haha! 8)

2007-02-25 @ 13:19:54
URL: http://bulleens.blogg.se
Postat av: emelie

åååååh min älsklingsfilm juuh! ni får banne mig ta me min love actually-dvd sen när ni kommer ner! puss

2007-02-25 @ 17:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback