In the mix

Oturlig nog har min blogg vart ur funktion nåra dar, vilket gjorde att jag inte kunde skriva något. Riktigt skumt men nu fungerar det iaf igen som tur är!
   Helgen som var blev lugn och skön. Åt på ming med nåra kompisar (ovanligt?). Det bjöds även på hemgjord tårta hos Rim, mycket gott måste jag säga! Film hanns såklart oxå med. Säger bara en sak:
In the mix!  Usher har aldrig varit hetare! Tro mig! Troget Usher-fan som jag är är det inte konstigt att jag säger så, men även Natalie som aldrig diggat Usher så mkt höll med. Om ni inte sett den, SE DEN! Ni kommer inte ångra er ;)
  
Just nu sitter jag här helt utslagen! Kom hem från dansen för runt en timme sen. Grymt kul idag! Och kämpigt, trött blir man, men who cares ;) Feting träningsverk lär man ju ha imorn haha så otränad som man är men det hör ju faktiskt lite till. Kom hem precis lagom till Sthlm Live det hade precis börjat. Asså de där grabbarna är galet roliga! Kommer ihåg när de och Magnus Betnér värmde upp inför Pablo Fransisco i Augusti förra året. Har aldrig garvat så mkt som jag gjorde den kvällen. Helt seriöst jag garvade non stop i två timmar. En timme åt Sthlm live grabbarna och övriga komiker och en timme åt Pablo. Jag gräääät så mkt skratta jag. Pablo Fransisco är så brutal att det inte är sant. Om ni aldrig sett honom ladda ner elr kolla på youtube "Bits and pieces". Grymt kul!
   Nej riktigt trött är man nu tänker nog försöka dra mig o sova faktiskt. Så man orkar med imorn med allt matteplugg inför provet på fredag. Sov gott allihopa. Chiaaooo...

Mr and Mrs Bean <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaj hved flot!

2007-02-08 @ 18:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback