Idétorka

Idag står min lilla blogghjärna stilla. Kan det bero på att jag skrivit på min samhällsuppgift som en galning? Mnja kanske.

Hade ju en ledig dag idag! Mycket skönt måste jag säga. Blev dock inte som planerat. Vaknade imorse med världens halsont. Jag som hade tänkt gå upp relativt tidigt, hade inte förmåga att komma upp ur min ljuvliga säng.
Snoozade i mer än en timme innan jag gick upp och lagade frulle till mig och brorsan. Hann springa lite ärenden innan jag gav mig hemåt igen för att studera lite. Var tvungen att hinna med massor innan träningen ikväll. Men när jag väl var hemma var jag fortfarande inte på topp så jag hoppade faktiskt träningen. Tråkigt eftersom jag inte dansat sen innan sportlovet. Men man har ju ingen lust att gå dit o shaka när man är lite småkrasslig om det sen
resulterar i hemliggande i flera dagar elr nåt.

Som sagt mer fanns det inte i min stillaståend hjärna för idag. Varken för bloggen eller samhällskunskapen, så jag funderar på att ta mig härifrån för ikväll.

You know you love me! // Mathilda

Kommentarer
Postat av: emelie

usch då, hoppa du mår bättre idag. puss o kram

2007-03-01 @ 07:47:00
Postat av: Sarda.

You know I love you :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback