Hata Statens Järnvägar - Älska H&M

Jävla SJ allså. Så fort det kommer lite snö blir dem mongolider.
Åkte klockan 10 i morse från Växjö, lite förseningar här, lite förseningar där vilket resulterade i att jag missade mitt tågbyte i Norrköping och var tvungen att åka med tåget upp till Sthlm C och ta tåget hem till Eskilstuna därifrån. Så istället för att vara hemma 13.45 var jag hemma 16.00 ORKA LEVA! Tur för dem att dem gav mig värdecheckar haha, Donken direkt allså. Även tur för dem att man får resersättning oxå så man får cashen tillbax. Sånt här är riktigt jävla jobbigt.

Något som dock var positivt var att när jag kom hem fick jag ett sms om att kläderna från H&M hade kommit! Wohoo jag o brorsan sprang o hämta dem haha. Provade allt nyss. Allt passade! Riktigt nöjd! Än så länge iaf. Synd bara att det mesta är sommarkläder. Inte kul med tanke på att det är typ 10 minus ute och Massor av snö! GE MIG SOMMAR NU!

Något mer positivt är att maten är klar nu! Brorsans Chicken Green Curry, en stoooor favorit. Nam nam!

Kommentarer
Postat av: Emelie

usch för sj! dumma dumma dumma dem. alltid ska det krångla. skönt att du slapp fastna i linköping över natten iaf... ;o) puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback