Chai Chai Chai

170489-23

Åh så gott! Chai Latte Wayne's. En höjdare!

Var som sagt o fikade lite idag med Natta och Fayya. Myspys :)
Tog en liten runda på stan oxå. Finns en hel del fint faktiskt. Mest Vår och sommarkläder dock! Med all snö ute känns det som att de inte är så
andvändbara än. Men snart så!

Ska iväg lite senare till Gulli och kolla på film. Fayya kommer och Anja med tror jag. Det blir Blood Diamonds! Yees, länge velat se den.  Bara 3 dagar kvar på lovet nu! Shiet vad tiden går fort, hinner knappt göra nåt.

Men men ska kila o äta nu,
magen har satt igång tredje världskriget som vanligt haha ...

Kommentarer
Postat av: emelie

mmmmm me gusta mucho... hehe. blir lite sugen på en chai latte nu hörredu... men får ta det en annan dag. har mumsat vaniljklippen du lämnade kvar och hinkat massa grönt te. men inte har jag fått in mer i huvet för det... jaja får se hur det går imorn. ha en toppenhelg syrran. kramis kramis

Postat av: emelie

fast jag har inte ätit upp alla alltså.... jag lovar! :S

2007-02-23 @ 20:06:34
Postat av: Mathilda

mm joo säkert, jag har sett dig äta. Det går undan ska jag säga haha :D

2007-02-23 @ 23:35:42
Postat av: Prickis

gaaaaah vad gott det ser ut, om man låtsas att det är oboy med grädde & en fet kladdkaka bredvid 8)

2007-02-25 @ 22:35:53
URL: http://mikaelasedell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback