Alla Hjärtans...

... dag blev perfekt!
Hela dan blev hur bra som helst. Började med naturkunskapsprov på morronen vilket gick bra (tror jag?) Resten av skoldan flöt på utan någon riktig jobbig lektion.
 Efter skolan ner till stan och handla alla hjärtans dag presenter till Micke. När jag skulle rita ett gulligt litet hjärta på kuvertet till kortet jag skulle ge, blev det dock inte så lyckat. HAHAHA Fettohjärta som Mickis uttryckte det. En gullig liten scen ställde vi till där i Gallerix eftersom vi skratta så mkt att vi var tvungna att sätta oss på golvet för att inte välta hela affären. Mickis tårar rann medans jag kollade runt efter något hjärta att rita av. Men bestämde mig för att mitt fettohjärta dög bra till slut :)
 Sedan träffa Micke och vi åt på Ming. Mysigt och roligt som alltid. Sedan gick vi och Dubblade HAHA. Gissa vem som vann 300 spänn? JUST DET - JAG! Och det är inte nybörjar tur. Jag har Skills haha!
  Sen till överraskningen. Visste inte vart vi skulle, Micke gick o hämtade ett par nycklar sen tog han mig till nåt annat hus. Utanför dörren blev jag tillsagd att blunda. Vilket gick sådär. Fick hålla för ögonen. Gick in i lägenheten. Micke sa till mig att nu fick jag titta. Och det var i det ögonblicket jag dog. Nästan. Shieeeet. Det var släckt i lägenheten och på golvet hade 100 tända värmeljus bildat ett stort hjärta med en pil och ett M i mitten. GOOOOOSH! Sååååå fiiiiint ögonen blev inte lite fuktiga där. Han är Bäst!
   Efter lite mys var jag tvungen att sticka till träningen. Ännu en höjdpunkt som gjorde min dag ännu bättre. Avsluta dagen med en timmes skitkul Ragga är aldrig fel. Sedan hem och kolla min mail där jag ser att jag har fått provresultatet från Datakunskapsprovet i Power Point. MVG! Dog lite till. Dagen avslutades helt enkelt på bästa möjliga sätt.
 
Men det som gjorde allt bäst var såklart Mikeeeey! <3

Kommentarer
Postat av: emelie

åh nu blir jag avis! vilken kille. själv försökte man få till lite mys, men p fastnade som vanligt på musikgrejer efter maten var uppäten... först vid min dator sen sa han han skulle gå hem och testa några grejer bara....gick dit lite senare när han ringt och åt hallonpaj med vaniljsås som jag hade bakat till efterrät, men han va rätt frånvarande fortfarande. *suck* så mycket för det alla hjärtans dag-myset... =( desto bättre att lillsyrran fick en mysig dag iaf =) ses på lördag!

2007-02-15 @ 13:52:49
Postat av: Anonym

FAN VA SÖÖÖÖT! JAG ÄR HELT ÄRLIGT AVUNDSJUK!


//Din andra älskling *evil*

Postat av: Prickis

HAHAHAHAHH FETTOHJÄRTAT!

2007-02-15 @ 23:21:59
URL: http://mikaelasedell.blogg.se
Postat av: Fayya

Glöm inte ni dansade till slow jamz oxo *feettt aaaviiiis* och ta in bilden på ljusen :) Älskar dej

2007-02-16 @ 23:02:35
URL: http://afroditesday.blogg.se
Postat av: Sarda.

Fyfaaaaaaaaaan va söta ni är... So happy for you honey... Själv firade jag allahjärtansdag den 15/2 med min baby. ihihi, det blev oxå BÄST =$
Pussar

2007-02-19 @ 18:11:22
URL: http://sarda.blogg.se/
Postat av: madde

im so lonely =P

2007-05-23 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback