Värsta dagen!

Eller nästan iaf.
image534

Började med att jag var på stan kollade lite julklappar med pappa. Sen drog han iväg och jag blev kvar. Då hände en liten olycka som jag inte tänker gå in mera på 8) och jag drog mig hemåt istället. På väg hem började min mobil fucka sig. En del av er kanske vet att min mobil har vart lite skel i veckan och slide-luckan har hängt lite löst. Nu hängde den ännu mera löst, och helt plötsligt lossnar de skruvar som gjorde att allt satt kvar, så luckan hängde bara i nån sårts band liknande sak i mitten! :| Jag sprang hem!

Så nu är alltså min mobil körd. Måste skicka iväg den imorn på reparation men som tur är kan jag låna pappas i veckan. När jag kom hem och hade läst igenom garanti papperna och var sjukt irreterad pga min mobil, ramlade jag nästan i trappan och stukade till foten :( SYND OM MIG! HAHAHA okej så farligt var det kanske inte, men just då kändes  det förjävligt! Inget gick bra lixom! 8)

Men som tur är blev jag på bättre humör sen när jag och Pappa klädde julgranen till julmusik, och när vi var iväg och handlade massa  chokladaskar och julmust till julhelgen. Sånt gör mig glad hihi :D Nu sitter jag här och har precis ätit, ska dra iväg om en stund och handla lite gott inför kvällen med tjejerna. Det blir en skön filmkväll och antagligen lite planerande inför Sandos 18års fest på fredag!

Natalie jag älskar dig, och finns alltid här <3

Kommentarer
Postat av: mickis

SÖTNOS! du klarar dig :D

Postat av: Sarda

Naaaw stackars ängeln, Det löser sig ska du se! :D

2007-12-16 @ 15:30:18
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/
Postat av: Natalie A

Älskar dig oxå baby. Det känns bra o veta :(

2007-12-17 @ 00:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback