Sick and tired of beeing sick and tired

Idag hade jag planerat att träna, men som vanligt kommer jag på ursäkter för att inte dra. Den här gången hade mamma tagit min cykel vilket gjorde att jag inte skulle hinna ner med bussen i tid. Ganska bra ursäkt enligt mig iaf 8) Men credit åt mig för att jag gick en powerwalk på över 1 timme igår iaf. Japp, it's true! Med iPoden i högsta hugg och Sean Paul i öronen var det en lätt match ;)

Imorn är en sköön dag. Visserligen börjar vi tidigare än vanligt men vi slutar även tidigare än vanligt så det jämnar ut sig! Jag, Mickis, Felle och Idres ska nämligen gå runt från halv 9 till 10 och informera alla Sam 1:or om SPSP och varför de ska välja det i 2an. Får se hur det går hehe. Sen slutar vi halv 12! Inte illa med tanke på att vi egentligen slutar 4 på fredagar mohaha. Då blir det en trip till Ikea med päronen och sen får vi se. Ser fram emot helgen iaf, ska bli riktigt skönt!

image524Joey: Ross, if homo sapiens are actually HOMO...
 ... is that why they're extinct?"

 Ross: Joey, homo sapiens are people.
Joey:  Hey, hey, I'm not judging!


Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

blogga blogga blogga blogga blogga blogga blogga blogga blogga blogga blogga blogga blogga blogga blogga blogga blogga blogga blogga blogga blogga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback