I adore you

Så var det söndag igen. Den här helgen har bestått av mycket filmtittande och chipsätande hehe. I fredags blev det I now pronounce you Chuck and Larry, skadad och rolig film haha! Och igår blev det American Gangster, igen, How to loose a guy in 10 days, igen, och Stomp the yard, igen! Haha kort sagt några favoriter i repris.

Idag fyllde min kusin Edvin 11 år så var där o käka lite tårta. Han hade fått nån slags godismaskin som gjorde "läskigt" godis. Det smaka inte gott kan jag säga! Massa slajmigt skit som bestod till största delen av färgämnen. Nej, jag kommer nog tveka innan jag köper liknande godis i butikerna igen. Tänk om de tillverkar dem på liknande sett ju! Huaa! :|

Imorgon är det matteprov och har fått ont i huvudet av alla ekvationer. Hatar skiten så får bara hoppas på det bästa. Skönt att det snart är lov i alla fall, det behövs verkligen!

image525image526
en typisk filmkväll - mycket snacks och chill i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback