HAPPY BIRTHDAY

GRATTIS ALEXANDRA CHAMOUN 18 ÅR! <3
image540
Sando med sin soulmate Spongebob

Idag fyller alltså allas vår Sando år, och som ni nu redan vet firades hon igår kväll/natt. Kom rätt mycket folk och jag hade riktigt roligt! Tror inte jag har skrattat så mycket på länge allså haha. Bästa människorna! För att inte tala om maten och tårtan...

TÅRTAN! Godaste någonsin! Åt tre bitar direkt, åt folks rester och slickade deras tallrikar haha. Åt även upp det som var kvar till frukost idag moha. Tänk er en tre vånings tårta med BARA choklad! Ett kladdigt chokladöverdrag med mint smak, inuti chokladbotten, chokladmousse, chokladkräm, nån nougat kräm och lite hallonsylt. Heaven säger jag bara, heaven...

Annars var det röj som vanligt, och dansade tills jag inte kunde stå på benen längre. Eller rättare sagt tills jag inte kunde stå på mina klackar längre, och fick köra barfota de sista timmarna. Vid 4 hade de flesta dragit och vi började städa. Inte kul att städa det där kan jag säga. Henning var bäst! Så vi städade i nästan två timmar sen tog vi en liten paus, och jag Gulstan o Faisa försökte sova en stund på golvet. Gick inte så bra då alla störde och Micke o Duy hela tiden kom en gång i timmen för att äta tårta typ hahaha. Iaf vid 7 när vi började städa det sista och vi var så gott som klara, blev det strömavbrott! Verkligen passande. Vi fick helt enkelt dra hem med allt vi kunde få med oss, och dra tillbaka igen vid 9 då jag och Sando fick städa det sista.





Den sista bilden förklarar nog ganska bra hur jag kände mig imorse...

Kvällens bästa: Ahmed, och Gulstans lapp till en viss person HAHAHAHAHAHA!
Kvällens låtar: Gimmie the light och Move, Shake, Drop BÄSTA!

Så efter en slitsam natt och morgon begav jag mig mot stan för att möta upp Sardonia som kom från sthlm över dagen. Jag, hon och Natalie åt och skvallrade lite, och sedan drog vi hem till Natalie dit Rim oxå kom. Underbar dag med Sardonia, saknar henne så mycket så alltid lika roligt när vi ses! Älskling <3

Så nu sitter jag här med ingen sömn på över 35 timmar. Bra där! Fast känner mig pigg på nåt konstigt sätt, men lär ju somna skönt ikväll iaf.


Kommentarer
Postat av: sando

ALLTSÅ UUUUUUUUUUUSH MITT ANSIKTE!!! KLIPP UT MIG!

2007-12-23 @ 01:43:39
Postat av: Madde

hyy vadå ush?, sötaste!!!

Postat av: Mathilda

FINASTE sando! Bästa bilderna och bästa dagen hihi :D

2007-12-23 @ 11:54:25
URL: http://bulleens.blogg.se
Postat av: Sarda

Naaaw va söta ni alla vart & Skit mysigt VI hade! Älskar dig gumman!

2007-12-23 @ 19:58:05
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback