Do they know it's christmas?

En månad om året flödar julmusiken ut ur mina högtalare här hemma. Men bara under December - innan och efter är förbjudet! Tänkte att jag skulle hinna posta några av mina favorit jullåtar nu innan jul, får se hur många jag hinner med.

Börjar iaf idag med en riktig klassiker!

Så grym jullåt att det inte är sant!
Checka in Bono förresten haha, märks att det är typ 20 år sen.
Men hans röst var lika bra då som nu, gods gift to earth!

Idag fyller mummu år!
Onnea syntymäpäiväne rakkas mummu! <3

Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

haaha.. laddade hem en julskiva. lool: D

Postat av: Sarda

Damn you, videon funkar inte!
Men min favvo jullåt e Wham - Last christamas.
ME LOVE!!!

2007-12-13 @ 19:32:15
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback