Can't help but wait

ÄNTLIGEN LOV!

Fast känner mig ändå dödstrött. Har typ inte haft en lugn stund eller vart hemma på två dagar. Mycket som ska fixas nu!

Igår spenderades ungefär 12 timmar tillsammans med Madlin och Faisa. Hahaha vi gick varandra på nerverna, fast på ett bra sätt, och vi garvade som fan hela tiden haha. Riktigt kul hade vi iaf.

Idag drog jag till stan tidigt för att handla lite julklappar och sedan kom även Sando ner till stan. Vi fixade med lokalen till imorn, hämtade en stor sopsäck med is från Donken (Tack igen stoffe :D), fixade med stereo och högtalare, och handlade massa snacks och dricka. Sprungit runt hela dan och är sjukt trött. Ska försöka sova tidigt idag (yeah right) för jag måste upp tidigt imorn. Ska laga brunch till Syrran och Pouya vid 10 (slavarbete ju haha) och sedan fixa iordning mig själv och massa andra saker, för på kvällen gäller det - Sando 18 år!

Nej nu kommer snart brorsan med tåget, ska ta o fixa lite käk.

image539
Bästa Stoffe! Agapi Mou! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback