Softa ofta så blir du oftast softast

image268image269

Segat idag med. Soligt o fint så satt ute o solade ett tag. Läste boken som ni ser på bild ovan. Snabba Cash av Jens Lapidus. Riktigt bra! Handlar om tre personer i Stockholms undre värld som innefattar kokain, juggemaffior och andra tunga kriminella gäng, smutsiga bordeller, fängelser, wannabe brats och de tre männens gemensamma strävan, snabba cash.
  
Hade tänk dra ut en sväng på kvällen men började känna mig riktigt seg så blev hemma. Hängde med mamma och brorsan lite. Jag och Bror kollade lite vänner o så, levde verkligen upp till rubriken hehe. Brorsan är ju sjuk, lunginflammation (:/) så hoppas verkligen inte han smittar mig bara, för känner mig riktigt seg och har lite små ont i halsen :/ Vill verkligen inte bli sjuk! Nej, nu tänkte jag fortsätta i boken, har bara lite kvar och den är riktigt spännande nu!

Kommentarer
Postat av: emelie

va härligt d såg ut me vickan på balkongen, såg ut som ni har fint väder!

Postat av: emma :)

har läst den, den är verkligen jätte bra :D

2007-08-15 @ 18:16:38
URL: http://emmmaaaa.blogg.se
Postat av: Sarda!

taaack så mkt gumman, vi höres snart!! loove you

2007-08-16 @ 14:00:32
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback