Rekarne

image273image274

Min vackra (ehee) skola som man redan är rätt så trött på efter bara tre dagar. Vi som skulle ta det relativt "lugnt" första veckan har redan ett grupparbete att redovisa på fredag. Jättekul!

Bortsett från vårat arbete så är dagarna rätt sega o det finns inte så mkt att göra. Det är tomt utan alla 3or (dem gamla allså) och jag har redan tröttnat på att kolla in alla nya 1or haha. Men som mickis sa, tur att vi har den goda skolmaten. Vad skulle jag göra utan min älskade matsal? =)

Efter att ha strykit dem kurser som jag inte läser, så blev det inte fullt så hemskt som jag trodde det var från början. Har sovmorgon i stort sett varje dag, och bara två riktigt sena dagar (kl 16) Tur det!



Kommentarer
Postat av: Sarda!

Hahah ditt schema är INGENTING jämfört med mitt.. På tisdagar börjar jag åtta till FYRA :| Det enda dagen jag har sovmorgon det är på måndagar, annars dödar mitt schema. Stackars lilla jag :(
Men det är lekar imorn, hihi. Och min mentor är bara 26 år + har endast fyra killar i klassen resten är brudar. haha och vi e typ 35 elever, hahaha!

Postat av: Emilia

HAHA, om du är uttråkad så finns det ju sätt att underhålla sig med i skolan , hade du gått teknik hade det varit att spelat cs, men vem vet, mathilda kanske kan starta nån ny trend i sam i rekarne ? 8) haha, .. saknar dig btw, <3

2007-08-25 @ 01:28:50
URL: http://www.bloodrednails.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback