Little tortilla boy

Jävla Å-fest! Hur jävla svårt kan det vara att vinna en sån där stooor chokladkaka. För mig, tydligen jävligt svårt! Är nog inte den som har turen på min sida. Men Madlin däremot! Damn you madde! Under sista omgången, innan de stängde, vann hon 2 kg Marabou shweizer nöt choklad! Jag, Sando och Henning höll på o dö, vi som krigade såå :(

Vi försökte komma på massa olika planer om hur vi skulle kunna ta chokladen ifrån henne på vägen hem, men hon vaktade det som ett barn den jäveln! Jag som hade lovat min bror att komma hem med choklad, stackarn. Elr vafan vem bryr sig om honom, Stackars mig!

Annars var det en rätt rolig kväll. Var piggare idag men orkade ändå inte åka karuseller. Men träffade på lite folk så det blev rätt kul iaf. Men roligast var ändå på vägen hem. Höll på o kissa på mig för att jag garvde så mycket haha. Henning körde sköna immitationer av lite alla möjliga, och vi drog en rad med Pablo Francisco skämt. Så när jag kom hem var jag tvungen att kolla på några klipp med Pablo på Youtube. Finns inte grymmare än honom!


Wawawiiwa, det fanns t.o.m med svensk text haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback