Brother from the same mother

image266image267

Riktig seg dag har det varit. Kände inte för att göra nåt med allt regnande ute så det blev 9 timmars Vänner tittande. En hel säsong. Så dagen gick fort iaf! Moffade i mig massor oxå. Lite för mycket. Känns lite skumt i munnen efter att ha ätit nästan en hel Turkisk Peppar påse. Går ju inte att sluta!

Ungefär vid 12 tiden nu ikväll kom även brorsan hem från hans nästan 5 veckor långa trip genom Holland, Barcelona och nu sist 3 veckor i Grekland. Grymt brun var han! Riktigt fuskit jag vill med :( Så nu har jag iaf kollat in massa bilder från resan och lyssnat på massa ny musik som han drog med sig hem. Najs! Käkade även massa vattenmelon. Det märks nu eftersom vi satt i min säng och nu är det fullt med kärnor och melonsaft i hela sängen! Men jag är van. Det är ju Bullen vi pratar om. Hon som brukar sova i brödsmulor o allt haha ;)

Kommentarer
Postat av: Fishken!

söötaste Bullen (L)

Postat av: Fayya

Shoo vic e hemma 8) jag ska nog komma förbi dej,haha nej skoja miss u gumman ! <3

2007-08-16 @ 14:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback