Ayo technology

Så nu har Å-festen dragit igång. Hängde med Natalie lite när hon jobbade i stjärnvideo ikväll. Och när de stängde så tog vi en runda på stan. Vi hann lagom komma till karusellerna när det började regna. Och det slutade ju aldrig! Blev genomblöta allihopa så vi drog hem. Hoppas det inte regnar dem andra dagarna bara, vill åka karusellerna moha.



Justin o 50 Cent? Lite otippat. Passar inte riktigt känns det som, men 50 släpper ju nytt i september så man märker att de tänkt på vad som kommer slå. Kunde först inte bestämma vad jag tyckte om låten men har hört den några gånger nu, och även fast jag inte gillar 50 Cent, så kommer det nog bli en Big Hit!

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha, bra för förkylningen mathilda att få en kall skur regn, hoppas du inte bli mer sjuk då 8) helt hemsk och regnig sommar, jag fick åka hem helt dyngsur ikväll ;(

Postat av: Sarda!

OMG det du har skrivit under låten var PRECIS så som jag kände och tänkte. Connected elr what? :O Hahah, låten diggar jag fett nu 8)

2007-08-17 @ 14:32:27
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback