Action speaks louder than words

Dålig uppdatering på sistone. Sorry!

Skolan har nu börjat på riktigt med både lektioner och läxor. Idag hade vi historia i TRE timmar! Skitkul! Verkligen! Visst det var inte en hel tre-timmars lektion utan två pass på en och en halv timme, men lika illa det med. Riktigt segt. Var hur trött som helst och somnade direkt när jag kom hem.

Längtar till helgen som fan. Vill bara sova uuuuut! Och sen fyller ju min älskade Faisa år oxå så det lär ju bli lite skojigheter på lördagen ;) Något lite tråkigt som även det händer i helgen, är att min käre broder flyttar till Göteborg för att plugga. Kommer kännas konstigt utan honom hemma. Eller jag är ju van att han inte är hemma så mycket, då han alltid är på resande fot och är lite här o där o överallt jämt. Men det blir en helt annan sak när han flyttar och dessutom tar med sig ALLA sina grejer! Jag kommer dö!

Haha kolla in det
HÄR förresten, Simpsons är alltid lika ägande! ;)

Oj jag som inte hade nåt o skriva om från början fick helt plötsligt ihop ett väldigt rörigt inlägg. Jaja, om man ska ta och sova snart då kanske. Inte för att jag kommer kunna sova nu men iaf. Tur att Ipoden finns!

Begravning imorn... Vila i Frid Aleksandar Panic :( <3

Kommentarer
Postat av: Sarda!

Naaaw gumseliplutt, har ni såå många historia lektioner? :O
Hälsa broshan gött, och RIP aleksander :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback