Gratis är gott!

Idag hade vi möte med Club Electra i Kebabhuset. Kan det finnas ett bättre ställe att ha möte på? Dont think so. Gratis mat förfan! Djurade till max. Tror fan inte jag har ätit så mkt kebab på en gång förut faktiskt. Är fortfarande mätt, nästan äckligt mätt. Men vad gör man inte, gratis är ju alltid godast elr hur?
   Vi bestämde iaf att vi skulle ordna ett nytt ungdomsdisco den 11e Maj på Lotus. Sedan sa Erica o Shibby att de gärna ville att vi skulle ta över eftersom de inte har så mkt tid längre. Så vem vet nästa gång kanske det är jag o Faisa som ordnar ungdomsdisco på Rolling ;)

Imorn är en hemsk dag, fast det är fredag. Börjar med Engelska Nationella Essey delen. Direkt efter det har vi Företagsekonomi prov, som tydligen ska vara det svåraste provet hittills och jag har inte alls pluggat mycket o fattar i princip noll! Sen direkt efter lunchen har vi BEEP test. Snacka om att jag kommer vara lite små död imorn. Fan tänker lärarna med?! Kan dem inte planera liiite bättre, vi är inga maskiner förfan!

Suck, min kväll är långt ifrån slut. Blir nog ingen sömn än på ett par timmar. Måste återgå till de hemska FE böckerna...

Kommentarer
Postat av: Mickis

ehee ehee :'(

Postat av: Sarda.

Staaackarn! :(

2007-04-21 @ 18:42:04
URL: http://sarda.blogg.se/
Postat av: Fayya

Hmm jag fick en liten "hint" att dom har snackat om att de kanske blir jag *överlycklig* puss älskar dej

2007-04-22 @ 11:57:13
URL: http://afroditesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback